Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over uw aankoop en of de door ons geboden service. Desondanks vragen wij u vriendelijk om uw klacht per e-mail aan de afdeling klantenservice door te geven. Onze medewerkers van de afdeling klantenservice zullen uw klacht bekijken en proberen deze naar ieders tevredenheid op te lossen.
Onze gegevens:
Mipowerbank.nl
Swanenburgstraat 44
2531 RG 's-Gravenhage
Telefoon: 06-55696500
E-mail: info@mipowerbank.nl
U kunt ook gebruik maken van het Contactformulier
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht op werkdagen binnen 24uur na ontvangst beantwoorden. Mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Mipowerbank.nl bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommisie (SGC). Het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
© 2025 www.mipowerbank.nl - Powered by Shoppagina.nl