Geen producten (0)

U kunt uw retour binnen 14 dagen per email aan ons doorgeven, waarna u nog eens extra 14 dagen de tijd heeft om het product aan ons te retourneren.

Wij raden u daarom aan de verpakking voorzichtig te verwijderen om het product uit te proberen. U kunt het product bekijken zoals u dat in de winkel ook zou doen. Zorg ervoor dat u het artikel niet vies maakt en niet beschadigt. Dit bespaart u en ons, in het geval van een klacht, tijd en moeite. 

 

Stappenplan bestelling retourneren

Om een bestelling te retourneren gaat u als volgt te werk:

Neem eerst contact met ons op via het Contactformulier

  1. Verzending: Er zijn twee voor de hand liggende verzendmethoden: briefpost of pakketpost. Briefpost is een goedkope en veilige verzendwijze. Het aantal postzegels waarmee het pakket gefrankeerd moet worden is afhankelijk van het gewicht. Rembours wordt niet geaccepteerd.
  2. Inpakken: Noteer het retouradres op de envelop/doos - Mipowerbank.nl, Anton de Haenstraat 61, 2563BR Den Haag. Pak uw retourproduct zorgvuldig in. Een veilige en stootvaste verpakking kan schade en daarmee het vervallen van de garantie voorkomen. U kunt gebruik maken van een luchtkussen-envelop, of een normale envelop met bijvoorbeeld keukenpapier. Misschien kunt u zelfs onze envelop hergebruiken. Vergeet niet uw gegevens en klacht/reden van retour toe te voegen. Wij raden u ook aan om uw postcode en huisnummer op de flap van de envelop te schrijven.
  3. Verzenden: Verzend het product naar ons retouradres. Uw retouraanvraag wordt altijd binnen 24 uur na aankomst in behandeling genomen.

 Retourrecht bij defect

Alle producten die wij verkopen worden vooraf getest. Desondanks kan het voorkomen dat een product beschadigd raakt bij verzending. Neem bij een defect altijd eerst contact met ons via het contactformulier, zodat wij u kunnen adviseren uw klacht eerst samen op te lossen.

Garantieperiode

Op kabels en accessoires heeft u 6 maanden garantie, de garantieperiode voor Powerbanks, Hoverboards en Draadloze opladers geld 12 maanden. Wanneer u uw product retourneert kunnen wij bepalen of het defect binnen de garantie valt. In sommige gevallen kan het recht op garantie vervallen - zelfs als het product nog binnen de garantieperiode valt. Dit kan onder andere komen door aangebrachte schade die na de koop is ontstaan (zoals vallen, scheuren, krassen) of door intensief of verkeerd gebruik.

Ieder product dat als defect wordt geretourneerd, wordt uitgebreid getest. Wanneer er geen defect wordt geconstateerd zullen wij deze weer naar u verzenden of voor alle zekerheid alsnog omruilen.

Ruilen

Wanneer het product niet bevalt omdat het bijvoorbeeld anders is dan verwacht, kunt u het artikel ruilen. U kunt het te vervangen product retourneren, en het gewenste product aangeven bij retour zenden. Wij zullen na ontvangst van uw pakketje deze in behandeling nemen.